מתקשים להשיג מבקרים לאתר שלכם? אתם לא לבד. זה אתגר שהרבה עסקים קטנים מתמודדים איתו. עם תקציבים קטנים ודחוסים נוסיף אולי גם חוסר ידע על שיווק דיגיטלי, זה יכול להיות אתגר. למרבה הצער, אני תמיד מזכיר את זה, "אז יש לך אתר אינטרנט נוצץ עם כל צבעים והיופי שאפשר, נגיש מדהים מודרני וקל לכל גולש.. עדיין, זוהי לא התשובה לקבלת יותר מכירות ופניות. האתר שלך מהמם אך מה הוא שווה ללא טראפיק.?
לשם כך כתבתי את המאמר הזה, צריך להשקיע עבודה מתמשכת כדי להשיג תנועה ולשפר בהתמדה את יצירת הלידים שלך. ואני יכול להבטיח לך שהתנועה לאתר שלך תגדל. החדשות הטובות הן, שאתה לא צריך את התקציב של אמזון כדי להצליח באינטרנט. כמה משימות פשוטות והשקעה מזמנך בכל חודש, החלום שלך שביקורים באתר יגדלו ויאדירו למכירות ולידים נמצא בהישג ידך – אז נתחיל ?!
1 // השתמש במדיה חברתית
שימוש בחשבונות המדיה החברתית שלך כדי לקדם ולשווק את האתר שלך הוא דרך קלה להשיג יותר תנועה. מצא את פלטפורמות המדיה החברתית שמתאימות לך ולקהל היעד שלך ואז התחל לפרסם. בין אם אתה מפרסם מאחורי הקלעים באינסטגרם או מאמרים בפייסבוק, השתמש בזה כהזדמנות:
- להפנות אנשים לבקר באתר שלך.
- שתף קישורים למאמרים בבלוג שלך
- הצג את תיק העבודות שלך עם קישור למידע נוסף
- שתף קישור לדף הביקורת שלך
- תן קישור להזמנה או לדף יצירת הקשר שלך
2 // צור תוכן
הפקת תוכן היא דרך פשוטה להראות את המומחיות שלך ומעניקה לך אספקה קבועה של דברים לחלוק במדיה החברתית. בלוג הוא הדרך הטובה ביותר להוסיף תוכן לאתר שלך. ממש כמו מאמר זה, הוא נועד לקדם את האתר שלי בגוגל ואולי הגעתם אליי בדיוק כך.. ולכן, נסו לכתוב תוכן מהנה, מעניין או שימושי כדי לעודד אנשים לשתף אותו בפרופילי המדיה החברתית שלהם. אם יש לך אתר וורדפרס, אתה יכול לפרסם בלוגים תוך דקות כמו זה. השתמש בבלוג שלך כדי:
- הודע על המוצרים והשירותים האחרונים שלך
- טיפים והנחיות בנושאים הקשורים לעסק שלך
- ייעוץ לגבי השימוש במוצרים שלך
- יתרונות השימוש בשירותים שלך
- אתה יכול גם לנסות לפרסם אורח באתר אחר שיש לו קהל דומה. פוסטים של אורחים יכולים לעזור לך להגיע לאנשים חדשים וליצור תנועה חזרה לאתר שלך.
- פנה לבלוגרים אחרים כדי לשאול אם הם יהיו מוכנים להחלפת פוסטים SEO.
3 // SEO
לא משנה איך נביט בזה, כולנו נסכים שאתר ללא אופטימיזציה למנועי חיפוש הולך להתקשות להראות בגוגל ובכלל . בעלי עסקים קטנים רבים חושבים שקידום אתרים זה בלבול אחד גדול מורכב או מוזנח בצד. לכן אני כאן בכדי לעזור ולתת מספר טיפים שאתה יכול לעשות כדי לייעל את האתר שלך. טיפים לאופטימיזציה של האתר שלך:
- כתוב לבני אדם (לא למנועי חיפוש). חלפו הימים של ג'יבריש ממולא במילות מפתח. מנועי חיפוש היום מחפשים תוכן מרתק שבני אדם מוצאים אותו מעניין ושימושי.
- הוסף מטא כותרות ותיאורים – כל עמוד ופוסט באתר שלך זקוקים לכותרת ותיאור ייחודיים. הם משמשים כדי לפתות אנשים ללחוץ על האתר שלך ממנועי חיפוש. ככל שיותר קליקים האתר שלך נראה טוב יותר לגוגל.
- הפקת תוכן רלוונטי – כאמור לעיל הוסף תוכן רלוונטי כדי לעזור לך להגיע ליותר אנשים.
- הוסף קישורים פנימיים – במידת האפשר הוסף קישורים לדפים אחרים באתר שלך. קישור פנימי יכול לעזור לך בלקדם ולהימצא בקלות יותר ב גוגל.
4 // לפתח אסטרטגיה שיווקית
תוכנית עסקית הכוללת דמוגרפיה מתוכננת כראוי, הינו חלק חשוב ועוד אחד מין הדרכים לשווק את האתר שלך. אסטרטגיה לבניית אתר חשובה לאין ערוך להשגת תנועה!. חשבו מי הקהל שלכם, היכן למצוא אותו ולמה הוא מצפה כאשר הוא נכנס לאתר שלכם. כאשר יש לך את התכנית נכונה, חמוש בידע הזה, אתה יכול לגבש תוכנית ליצירת תוכן שמדבר אל אותו קבל יעד. אם אתה מתקשה למצוא דרכים לקדם את העסק שלך או איך לספר את הסיפור שלך, שכור איש מקצוע שיוכל לטפל בזה בשבילך ותכלס, זה מה שרובנו עושים. לא משנה מה הנישה שלך.. בכדי לפתח אסטרטגיה שיווקית נכונה ניתן להשתמש באיש מקצוע מנוסה. מומלץ!
5 // OFFLINE AD
הוסף את כתובת האתר שלך לכרטיסי הביקור, לעלונים, פליירים, לכל מקום ראוי לראותו, רכוש מדבקות לרכב בזיל וזול מעלי אקספרס והדבק ברכב שלך, של אשתך, אפילו לרכב של אבא ותסביר לו זה לא יורד. בכל מקום תפרסם כדי להפנות אנשים לאתר שלך. לעולם אל תפספס הזדמנות לפרסם את האתר שלך ולהעלות את המודעות לכך שהוא פתוח לעסקים 24/7..
6 // שיווק בדואר אלקטרוני
אין כמו בעל ניסיון לספר לכם על גודל החשיבות שיש לרשימות המיילים שלכם..
לפני כן… הייתי רוצה לספר לכם סיפור קצר.. פנו אליי בנוגע לשדרוג אתר קיים שנוהל ע"י נובי צעיר וחמוד שתחזק את האתר ברמה הבסיסית וזהו. שלא הבין את כמויות המידע, ושמחתי לקחת את העבודה, ובמהלך עבודתי על האתר, אני מקשיב לבעלי האתר שמספרים על כמויות גדולות של מכירות. מפרטים שלקוחות לא חוזרים לרכוש. וכאשר נכנסים למייל-פואט רואים אלפי מיילים ממתינים שם, שאלתי בנוגע לשיווק דואר אלקטרוני? אתם שולחים מיילים ללקוחות? הם ענו ואני מצטט: "מה זה?" אפשר לומר בקצרה שהדיוור הראשון ששלחתי ללקוחותיהם הכניס להם תוך 7 ימי מעקב מעל 70 הזמנות!
מקווה שהבנתם ע"י סיפור קצר מהו כוחו של הניוזלטר \ שיווק דואר אלקטרוני.
רשימות אימייל הן קהל מעורב שכבר מתעניין בעסק שלך. הוא נכנס לאתר שלך והשאיר פרטים מתישהו כך הוא נחשב ל"ליד איכותי" או אם הוא רכש אצלך בעבר.. זה יותר טוב, הוא פי 5 יותר איכותי. כניסה לתיבות הדואר שלהם על בסיס קבוע יכולה לשמור אותך על הרדאר שלהם ולבקר באתר האינטרנט שלך. קידום פוסטים חדשים בבלוג ההשקות האחרונות של המוצרים והשירותים שלך לספק עזרה ועצות בלעדיות בנושאים הקשורים למה שאתה מציע אם אין לך הרשמה למייל באתר האינטרנט שלך. אתה חייב! ואים יש לך ואתה לא משתמש בו. כדאי לך להתחיל עכשיו!
7 // תתראיין | התחל להראות את עצמך
חיפוש הזדמנויות לגרום לעצמך להיות גלוי יותר בקהילה המקומית ובאינטרנט היא דרך טובה להשיג חשיפה.
- ראיונות באתרים בעיתונים מקומיים , יכולים לעזור להעלות את הפרופיל שלך ולהחזיר לך קישור לאתר שלך.
- צור קשר עם העיתונים המקומיים שלך כדי לפרסם סיפור על העסק שלך. אתה תתפלא מהמחירים שהם יציעו לך אם תזכיר להם שאתה עסק קטן חדש ומסתגל לסביבה.. ריבוע קטן או חיבור קצר..
- מצא מקומות להתראיין לכתבות, פודקאסטים או במדיה חברתית. ישנן מלא אושיות רשת בעלי תוכניות. נסה לחבור אליהם לשיחה בנוגע לעסק שלך –
- במילים ברורות יותר : צא ותעשה קצת רעש.
8 // הירשם לאתרים חינמים
הוסף את פרטי העסק שלך לאתרים חינמים, או ספריות דיגיטליות עסקיות מקוונות. בדרך כלל אתה יכול להוסיף מידע בסיסי בחינם. לדוגמא בזק144 האתר שלהם תוכל לרשום את העסק שלך בחינם. הם אורגני מקדמים את האתר שלך, יש עוד המון דרכים, כמו אתר בלוגר שמציע בניית בלוג בחינם לכל דבר. וכמובן הכי חשוב הוא גוגל פרופיל, כל העסקים הקטנים צריכים את זה!. זהו פרופיל חינמי לחלוטין מגוגל, שבו אתה יכול להוסיף את כל פרטי העסק שלך, תמונות, קישורים ופוסטים. אתה גם תתווסף למפה כאשר מישהו יבצע חיפוש מקומי, אפשר להוסיף קישור לאתר ותגובות מלקוחות מרוצים. פרופיל גוגל חשוב מאוד ובחינם לחלוטין!
9 // חתימת דוא"ל
כל אימייל כל הודעה כל טקסט בפייסבוק.. שאתה שולח כל דבר, יש לך הזדמנות לשתף את האתר שלך על ידי הוספתו לחתימה שלך. אתה יכול אפילו להשתמש בהכנת סיומת יפה הכוללת: את כל פרטי הקשר שלך והקישורים שלך ולהדביק אוטומטית לכל מייל הודעה וכדומה..
10 // אנליטיקס מעקב וניטור
כל העבודה בקידום אתר שלך לא אומרת כלום, אם אתה לא עוקב אחר ההתקדמות. השתמש ב-Google Analytics , וב-Search Console בכדי לעקוב אחר הביקורים באתר שלך. קבל מושג ברור לגבי מה עובד ומה לא. כרגיל, חמוש!- בנתונים כמו : מהיכן הגולש נכנס לאתר, לאן הוא המשיך, מה הוא רכש? מה הוא אוהב ומה לא. אנליטיקס ללא ספק עושה עבודה מדהימה, לכל החולם להיות בלש מקצועי. תוכל לגלות איזה תוכן פופולרי, מאיפה התנועה שלך מגיעה, ואיזה פעולות אנשים נוקטים. לאחר מכן תדע היכן למקד את האנרגיה שלך – זה גם עוד דבר שלא הזכרתי. האנרגיה שלך, חשוב עליה ונסה לבנות בפעם אחת מערכת ניהול לעסק שלך, הכוללת את הכל מהכל כולל המאמר הזה.
מקווה שמאמר זה עזר לכם להבין איך לנצל את האפשרויות בכדי לקדם את האתר שלכם – שתפו אם אהבתם ובהצלחה !